جستجو

دانلود کتاب select readings-Elementary

reading

“Select Readings” یک مجموعه کتاب برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب در زبان انگلیسی است. این مجموعه شامل متون متنوعی از مقالات، گزارش‌ها، داستان‌ها و نوشته‌های دیگر است که هر کدام با موضوعات مختلفی از جامعه، فرهنگ و علوم ترکیب شده‌اند. این کتاب‌ها همچنین فعالیت‌هایی برای تقویت مهارت‌های خواندن و درک مطلب ارائه می‌دهند. اهداف این مجموعه شامل افزایش دایره لغات، تقویت مهارت‌های درک مطلب و آموزش مهارت‌های خواندن پر اهمیت در زبان انگلیسی می‌باشد.

برای تقویت مهارت reading خود در زبان انگلیسی، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:

1. خواندن متون متنوع: با خواندن متون ساده شروع کنید و سپس به تدریج به متون پیچیده‌تر بروید. می‌توانید از رمان‌ها، روزنامه‌ها، مقالات تخصصی، وبلاگ‌ها و مجلات استفاده کنید.

2. دستگیری از مفهوم کلی: در ابتدا، سعی کنید مفهوم کلی هر متن را درک کنید و به مرور زمان، جزئیات بیشتر را تشخیص دهید. این روش به شما کمک می‌کند تا قدرت خواندن سریعتری پیدا کنید.

3. واژگان: برای فهم بهتر متون، یادگیری و تمرین واژگان جدید را فراموش نکنید. می‌توانید از کتاب‌های واژگان، کارت‌های فلش و برنامه‌های موبایل برای تقویت واژگان خود استفاده کنید.

4. تمرین با سوالات: پس از خواندن هر متن، تمرین‌هایی مانند پاسخ به سوالات مربوط به متن، خلاصه‌نویسی آن و تفسیر مفهوم آن را انجام دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا فهم خود را درباره متن بسنجید.

5. خواندن با تمرکز: سعی کنید در هنگام خواندن، به شیوه‌ای تمرکز کنید که تمام توجه شما روی متن باشد. اجازه ندهید ترافیک اطلاعات روانه ذهنتان شود و سعی کنید از حواس‌پرتی جلوگیری کنید.

6. تمرین روزانه: برنامه‌ریزی کنید تا هر روز زمانی را برای مطالعه و خواندن در نظر بگیرید. با تمرین روزانه، مهارت خواندنتان بهبود خواهد یافت.

با رعایت این روش‌ها و تمرین مداوم، مهارت ریدینگ شما در زبان انگلیسی بهبود خواهد یافت.

برای اطلاع از راههای تقویت لغات اینجا کلیک کن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوست داری جدیدترین موضوعات مربوط به یادگیری زبان رو یکجا داشته باشی؟

ایمیلت رو وارد کن!

منابع و مطالب رو رایگان برات میفرستیم!

در ادامه

مطالب مرتبط

جملات شرطی نوع ۱

جملات شرطی نوع اول

جملات شرطی نوع اول در انگلیسی برای بیان احتمال یا امکان رخ دادن یک عمل یا رویداد در آینده استفاده میشوند. این جملات از دو

reading

دانلود کتاب select readings-Elementary

“Select Readings” یک مجموعه کتاب برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب در زبان انگلیسی است. این مجموعه شامل متون متنوعی از مقالات، گزارش‌ها، داستان‌ها

برای ثبت نام در دوره های آفلاین و آنلاین مشخصات خود را وارد کنید.