جستجو

این کتاب یکی از بهترین کتاب های آموزشی حال حاضر است که تمامی مهارتهای زبانی شما، بخصوص speaking را تقویت می کند. از نقاط قوت این کتاب می توان به موضوعات جذاب و به روز آن اشاره کرد. همچنین با تعادلی که بین تمامی بخش های گرامر، واژگان،‌ تلفظ و بقیه ی مهارت ها برقرار می کند اعتماد به نفس شما را برای برقراری ارتباط بالا می برد.

در ضمن کتاب های American English File شش سطح دارند. هر کتاب چندین ویدیو آموزشی دارد. برای دیدن ویدیوهای آموزشی کلیک کنید.

ویژگی های این دوره

این دوره مناسب سطوح مقدماتی است. شما می توانید آن را همراه جلسات رفع اشکال خریداری کنید. دوره ای که به این شکل انتخاب میکنید،‌ شامل دو جلسه ی یک ساعته گروهی برای رفع اشکال است. همچنین اگر تمایلی به شرکت در این جلسات ندارید می توانید پکیج بدون پشتیبانی را انتخاب کنید.

ویژگی های کلی دوره:‌

این دوره مناسب چه کسانی است؟

نکاتی که باید درباره ی این دوره بدانید

برای داشتن تجربه ای بهتر توصیه می شود کتاب را خریداری کنید. این کتاب سه ویرایش دارد که در این ویدیوها ویرایش سوم تدریس شده است، پس هنگام خریداری کتاب حتما به این نکته دقت کنید.

در بخش هایی از کتاب مدرس از شما می خواهد که تمرین هایی را در قالب فایل صوتی یا نوشتاری برایش ارسال کنید که می توانید آنها را در قسمت پشتیبانی یا واتس اَپ بفرستید.

*** توجه داشته باشید تا زمان تکمیل پکیج ها، ویدیوها به صورت هفتگی آپلود می شود و در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

درباره ی مدرس

نام مدرس: یاسمین رضاپور

سوابق:

برای ثبت نام در دوره های آفلاین و آنلاین مشخصات خود را وارد کنید.